Federatia Romana de SoccerProject
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

FAQ SoccerProject

In jos

FAQ SoccerProject Empty FAQ SoccerProject

Mesaj  Kosmin Mar 15 Apr - 9:49:35

Intrebari frecvente SoccerProject

Notă: Dacă nu găsiți soluția pentru a vă răspunde la aceste întrebări frecvente, ar trebui să citiți regulile privind www.soccerproject.com. Iar dacă încă nu au răspuns, puteți să cereți o aici pe forum.

Subiecte în FAQ:
Teamspirit
Playere și transferuri
Centrul de Tineret
Instruire
Jocuri și evaluări
Stadionul
Individual de comenzi
De promovare și retrogradare
Sugestii

§ Teamspirit
Ridică
-- Liga cupă și jocuri (+2%, pentru o victorie, +1% pentru un egal sau o pierdere)
-- Friendly Cup jocuri (întotdeauna +1%)
-- Friendly jocuri (+0,75% pentru o victorie, +0,5%, pentru o pierdere sau un egal)

scade
-- Transferuri (plătitoare + Free) (-5%)
-- În cazul în care domeniul de calitate este mai mică de 60% pierzi o anumita suma de TS.
-- Simulare a noului sezon: -10% din curent TS

nu se schimbă
-- Atunci când primesc o nouă junior
-- Sacking, atunci când un jucător sau un agent-membru.

§ Playere și transferuri
Poziția unui jucator este de a prefera poziția. La această poziție, el va efectua, la cei mai buni. Pe alte pozitii sale vor fi mai puțin bune. Această scădere depinde de poziție, el este în continuare departe de poziția sa normală, cu atât mai mică sale va fi.
SW: aceasta înseamnă sweeper. El va efectua numai la cele mai bune atunci când el își joacă într-o apărare cu 5 fundași, în această ordine: LB-CB-SW-CB-RB. Puteți, de asemenea, pune-l pe CB-o poziție, dar apoi acesta va efectua 5-6 puncte mai rău.
De performanță a jucătorilor depinde de vârsta lor. Un jucator de 17 de ani nu se va efectua la fel de bun ca un jucator de 25. Domeniul jucători va efectua, la cele mai bune atunci când sunt 20-30 de ani. Pentru goalkeepers, această vârstă este un pic mai mare: 23-33 ani.
Accidentările pot apărea în timpul jocurilor, dar și în timpul formării. Sansa de a avea un prejudiciu depinde de cât de bine vă fysio este, sala de fitness dvs. de jucători și a unui speciale (invizibil) de calificare: "prejudiciu-sensivity '. Despre fysio: cea mai mare este de rating este, cu atât mai puțin jucătorii au șansa dvs. de pe un prejudiciu. Numărul de zile dureaza un prejudiciu este doar un esimation de medicul dumneavoastră. Un medic de 100% va avea o estimare mai bună decât un medic de 50%, dar există o șansă de stil este faptul că el este greșit. Aceasta poate fi negativă (jucatorul este mai lung vătămată), dar și pozitive (el va fi vindecat mai devreme de estimat).
Aptitudini: Jucãtorul poate tren până la abilitățile lor este rosu. Atunci au ajuns la maxim, iar noi nu va mai evolua la acea deprindere. Numărul maxim de jucãtori pe care le poate avea este 45. Doar 1 excepție de la acest lucru: că puteți să vă primească juniori, nu matter cum mulți jucători pe care le au. Cu toate acestea, dacă aveți 35 jucatori, nu poti cumpara orice jucători. Deci, pentru a ajunge la cele 45, aveți nevoie de 34 jucători și o Scout de 100%. Cu 100% că Scout-vă puteți oferte loc la data de 11 jucători simultan. Deci, dacă toate acestea semneze pentru echipa dvs., veți avea la dispoziție 45 de jucători.
Transferuri: Într-o perioadă de 2 sezoane, poti cumpara doar 1 jucãtor de aceeași echipă. Dacă nu ești un membru SPFA-. (mai multe informații: - Director SPFA - Ce este?) Apoi, puteți să cumpere 3 jucatori de aceeași echipă în acest sezon de 2 perioade. De la 1 jucători de vânzare și de aceeași echipă, va trebui sa pui in locul cumparatorului. Deci, dacă acesta a SPFA, aveți posibilitatea de a vinde jucători care să-l 3. Dacă nu, doar 1.

§ Centrul de Tineret
Exista 3 tipuri diferite de centre de tineret: simplu, profesional și hiper moderne. Perioada între 2 jucători de tineret depinde de tipul de centrul de tineret pe care le au. Respectiv, la fiecare 60, 30 sau 20 de zile veți primi un mesaj cu privire la playerul dvs. de tineret.
Un club începe fără un centru de tineret și simplu în timp ce construirea unui centru de tineret pentru tineri jucători nu vor fi instruiți. După ce ați finalizat această construcție, primele cursuri de formare a lua off. S-ar putea să așteptați un prim junior în termen de 20 de zile, dacă el este destul de bun, el va intra pe club. În același timp, este posibil de a porni instalarea îmbunătățiri, acest lucru nu va afecta în curs de derulare cursuri.
De fiecare dată când un junior e promovat, o nouă perioadă începe. Lungimea această perioadă depinde de centrul de tineret curente posedă un club. De exemplu, dacă un club are un centru de tineret profesional, perioada va fi de aproximativ 30 de zile.
Finisaj de construcție a unui centru de tineret nu schimbă acest termen. Numai atunci când un junior e promovat, o nouă perioadă este pornit și o echipă va beneficia de îmbunătățire a infrastructurii sale. Playere promovate de la un centru de tineret vor avea aceeași naționalitate ca managerul lor.
Nivelul de dvs. junior depinde de tineret coordonator. De mai bine, el este, cu atât mai mult vor avea șansa de tine ca jucator de tineret va ajunge la un înalt nivel global de rating. Nu contează dacă ați atins numărul maxim de jucãtori (45), tot mai pot primi juniori.

§ Instruire
Puteți alege între o automata de formare (decis de către dvs. autocarul) și pe propriul program de formare. Cu automat de formare, calitatea de a programului depinde de cât de bine vă este antrenor. În circumstanțe optime, principalele aptitudini (abilități în bold) sunt instruiți prima și, atunci când acestea sunt maxed a trenurilor cele mai mici de calificare. Deci, va trebui să actualizați în mod frecvent, astfel încât el a deprinderilor de modificări la altul. Viteza de formare de asemenea, depinde de abilitățile dumneavoastră de antrenor. Un antrenor de 100% vă permite dvs. de jucător de calificare creștere de 2% fiecare formare. Dar pentru că în spatele din numerele de virgula, pe care noi ca manageri nu pot vedea, acesta ar putea fi faptul că un jucător în creștere cu doar 1%. Altceva care influențează viteza de formare este de la vârsta de un jucător. Playere între 20 și 30 de trenuri mai rapide decât jucători sub 20 sau peste 30 de ani. Playere tren la fiecare simulare, indiferent dacă acestea au jucat un joc sau nu.

§ Jocuri și evaluări
A juca jocuri are o influență negativă asupra jucătorilor, fitness, dar o influență pozitivă asupra lea jucător moralul (+5%). Actori care joacă un joc cu o sala de fitness mici, au o mai mare sansa de a obtine vătămate. Iar el a ridicat înseamnă o morală mai bună performanță a player. Votul devine o echipa in timpul jocului (apărare, mijloc si atac) se bazează pe jucători de performanță, teamspirit, agresiune și tactică pe care o alegeți. Performanța individuală pe de altă parte se bazează pe player's aptitudini, capacitatea sa, sa individuale de agresiune și de comandă. De agresiune pe care o selectați pentru un joc are doar o influență de numărul de carduri pe care le primiți și linia de evaluare. Ea nu are nimic de a face cu sansa de a avea un prejudiciu sau răniți oponentul dumneavoastră.

Despre prietenos jocuri:

• Red carduri primit într-o prietenos, nu conta pentru suspendări. La fel de ușor de cupe.
• Odată ce ați subscris pentru o cupă prietenos, este imposibil să-l anulați. Numai organizator de ușor de cupa poate decide să anuleze o cană.
• Toata lumea se pot abona la 5 prietenos cupe, dar SPFA-membrii pot participa la 9, în același timp.

Distributie de bani pentru prietenos cups:
1st: 50%
2a: 25%
3 si 4: 12,5%
(suma de taxă de abonament, este că banii vor fi impartite)

§ Stadionul
The Stadium este important pentru fiecare club. Este nu doar de a da echipei dvs. un loc pentru a juca jocurile lor, de asemenea, fanii au dvs. să vă simțiți confortabil și sprijinul echipei. Dacă veți câștiga mult, fanbase dvs. va crește. Deci este necesar pentru a vă extinde stadionul regulat. Astfel este foarte important să se seama de procente dintre numărul de locuri și de alte lucruri, cum ar fi wc-uri, parcare, ... Acest procentaje sunt aproape de acest lucru:
-- Parcare: 35-40% din numărul de locuri
-- Toilets: 1-1.5%
-- Baruri: + / - 0,5%

Domeniul este foarte important privind teamspirit dvs. și performanța. Când au o calitate scăzută domeniu, ar putea fi faptul că vă pierdeți TS, pentru a primi o taxă, sau pierde prin forfait.
O foarte mare sursa de venituri in stadion sunt boardings. Fiecare sponsor vă oferă o ofertă pentru o anumită perioadă de timp și suma de bani. Acesta schimbă în fiecare zi. Deci este important să aveți răbdare și așteptați pentru a mari oferta. Mai jos 10000 de locuri: pentru fiecare 1000 de locuri, veti primi la îmbarcare 1. Singura excepție este atunci când ai 4000 de locuri, atunci aveți 5 boardings. Odată ce sunteți de peste 10000 de locuri, veti primi la îmbarcare 1 pentru fiecare 2000 de locuri.

§ Individual de comenzi
Puteți găsi comenzi individuale în tactici. Nu este necesar de a le folosi la fiecare joc. Ei doar dau un plus (flexibilitate) pentru a vă modalitate de a canta. Acest lucru face mai dificilă pentru dvs. de a anticipa adversarul dvs. de tactică. Deci, este foarte important să înțelegeți această facilitate foarte bine.

Regulile le definesc astfel:
Citat:
Comenzi individuale: Sunt 2 tipuri de direcții individuale, puteți să vă dea jucatori, ambele sunt explicate mai jos.
• Ofensiv / defensiv
O jucatorilor de contribuție este mutat de către o altă linie. Cu alte cuvinte: un fundaș pus "ofensive" va contribui un pic la mijloc, dar va contribui la mai puțin de apărare.
• Tonuri de comenzi individuale: Acestea funcționează cel mai bine pentru jucătorii cu anumite abilități. Pentru fiecare, pentru a influența unor abilități este îmbunătățită, și influența altora este scăzut.
o Joc de picior: Goalkeeper
 +: Joc de picior, viteză
 -: Reflex, curaj
Joc de picior o aripa: midfielder stânga și dreapta, stânga și dreapta spate
 +: Pase, Viteză
 -: Forța de aderență, rubrica
Free sau rol: Toți atacanții
 +: Intuiție
 -: Deposedări
sau Targetman: Centrul transmite
 +: Forța de aderență, antet
 -: Șuturi, Deposedări
sau din proprie sansa: Toți atacanții
 +: Șuturi, Deposedări
 -: Cap, Pase
Joaca-te sau: Toate apărătorilor
 +: Pase
 -: Deposedări
o Pase: Toate midfielders
 +: Pase, playmaking
 -: Cap, turnarea



Așa cum a spus în norme, există 2 tipuri de comenzi individuale:

* Positional comenzi
* Abilitate pe bază de comenzi

Positional comenzi
Aceasta nu este atât de greu de înțeles, pentru că ai doar 2 opțiuni cu fiecare 2 influențe.

* ofensator => mărește, în următoarea linie, scade curente
* defensiv => linia anterioară crește, scade curente.

(de exemplu: ca ofensive midfielder: infracțiune mai puternic, dar un slab mijlocas central.)

Important remarca: aceasta nu are nici o influență asupra performanței jucatorul individual.

Îndemânare pe bază de comenzi
Off curs este diferit atunci când doriți să utilizați o deprindere pe bază de comandă. Această cantitate a prezentat în loc de calitate. Deci, el nu face playerul dvs. rula mai rapid (crește abilitățile sale), dar vă permite rula pe el mai mult. Singurul lucru pe care îl au de a face stiu este numărare.

Exemplu: un CM cu abilitati de lângă:

Rubrica: 70
Șuturi: 80
Pase: 95
Playmaking: 95

Când căutați acum la CM individuale de comenzi, veți vedea doar ordinea în care se poate folosi pentru promovare. Pase nu crește playmaking și trec, dar scade și titlul de împușcare. Deci, acest player are un total de 190 puncte de pe competențele de care va crește cu acest ordin și doar 150 cu privire la competențele de care va scădea. Deci, dreptul de IO pentru acest jucator ar fi trecând.

Deci, pentru a începe experimente care face ca jucator joaca mai bine. Pentru a face mai usor pentru tine, Peja și OscarCookie a dezvoltat un instrument pentru SP: http://spmt.sohosted.com/index.php.

§ Promovarea și retrogradare
În acest subiect puteți găsi bani, care este răsplătită atunci când ați terminat de sezon, la numărul 1-5.

Pentru că este dificil pentru multi manageri de a vedea in ce divizie vor fi în sezonul următor, Peja-a făcut un fisier Excel pentru a vă ajuta să găsiți-l. Aici puteti gasi fișier Excel.
http://users.pandora.be/Peja/Degradatie_promotie.xls

§ Sugestii

Bună acolo

Personalul: În primul rând, asigurați-vă că aveți o personal! (Deci nu doar un antrenor, physio și un medic)
Apoi trimite eu un curs pe toate, toate acestea unitil ajunge la 100%. Acest lucru este foarte important pentru tine și echipa ta!

Instruire dvs.: Fiecare jucător are două headskills. (Două dintre cele mai importante aptitudini, acestea sunt în bold) Instruiți-vă toate aceste jucator pe headskills până la abilități de a le transforma red.Then tren pe stamina până când va ajunge la aproximativ 50%. Apoi, puteți începe să indiferent de formare pe care îl doriți, dacă rămâne stamina de peste 50%, iar headskills sunt maxed.

Transferuri dvs.: înțelepților lucru de facut este de a cumpăra un bun jucator de pe poziție centrală din fiecare linie.
Adica: o GK, CB, un CM si un CF.
Asigurați-vă că acestea sunt cel puțin 60%, nu sunt prea vechi și nu au o agresiune de mare (maxim 70%).

Dvs. de tineret: Investiția în tineri este o foarte înțelept thing.The mai devreme de a începe cu faptul că, cu atât mai bine!
Jucători de la dvs. de tineret sunt facilitate de tineri si-au mai multe șanse de a deveni un bun jucator
Banca dvs. jucãtori: Asigurați-vă că întotdeauna au 2 meciuri day.This un fel, dvs. A-și B-echipa poate juca un lot.On sâmbete, nu juca la all.This este atât de fitness din jucătorii păstrează în shape.I recomandăm să nu plpay prietenos cupe yet.You numai ar pierde bani, și nu vă puteți controla de la datele de matches.Friendlys sunt foarte good.There 's nu de preț într-un amical, si poti face orice vrei fără consequenses (cu excepția leziuni).
Kosmin
Kosmin
Presedinte FRSP
Presedinte FRSP

masculin
Numarul mesajelor : 96
Varsta : 38
Localizare : Braila
Echipa in SoccerProject : Dinamo Red Dogs
User in SoccerProject : Kosmin
Data de inscriere : 13/03/2008

https://frsp.forumgratuit.ro

Sus In jos

FAQ SoccerProject Empty Re: FAQ SoccerProject

Mesaj  Kosmin Lun 19 Mai - 19:15:46

Partea 2: Întrebări frecvente

Sugestie: Dacă doriți să căutați rapid pentru întrebarea dvs. (e), aveți posibilitatea să utilizați combinația de taste Ctrl + F pentru a cauta cuvintele cheie.


(Tineretului) Playere

Am jucator foarte bun , dar elevolueaza prost. Cum este posibil?
Verificați următoarele:
-- Dacă jucatorul : are vârstaîntre 20 și 30? Altfel, el va evolua ca un jucator de tineret sau seniori.
(Pentru deținătorii de performanț normale va evolua de la 23 la 33 de ani)
--Conditia lui este in regula? Nu lăsa un jucător sa joace tot timpul, da-i repaus dacă capacitatea sa este de sub 85%. Dacă nu, el va evolua si mai rau si mai rău și are o sansa mai mare de a se accidenta.
-- Jucatorul joaca pe poziția lui preferata?
-- Moralu este in regula? Să joace jucatorul unde are el mai mult si dacă el nu are un moral mai mare decât 85%. Veți observa că jucatorul dvs. va avea un procent mai mic la nivel global de rating, dacă merge cu 85%. Acest lucru se datorează faptului că are o influență morală asupra global de rating! (15% morale = 1% rating la nivel global)

Ce face GK, CB, ... spui?
GK = portar, LB = fundas stânga, centru CB = fundas, RB = fundas dreapta, SW = sweeper (5 utilizate într-un om de aparare in centru), LM = stanga midfielder, CM = centru midfielder, RM = dreptul de midfielder, LF = Stanga transmite, CF = centru transmite, RF = transmite dreptul de

Acum, ce-i mai important: moral sau fitness?
Să începem cu răspunsul simplu: moralu este mai important.
Acum, explicație: Presupunem că aveți doi jucãtori:
Jucatorul A ~ moral = 100%, Fitness = 85%
Player B ~ moral = 85%, Fitness = 100%

Pot să spun că în mod direct influența moralului și fitnessu cu privire la performanța este aceeași. DAR moralu, spre deosebire de fitness, de asemenea, are o influență directă asupra evaluarii globale. Și, bineînțeles, la nivel global de rating are o influență directă asupra performanței.
Aceasta înseamnă ca moralu are dublă influență asupra performanței, și nu fitnessu.
Din acest motiv, trebuie întotdeauna să vă alegeți un jucător, cu excepția cazului în care într-adevăr doriți să evite orice leziuni, doar că este la manager de alegerea.

Ce este calitatea ascunsa ascunsa? Ce anume? Unde pot vedea asta?
Ei bine este ascuns, așa încât să nu pot vedea imediat. Dar, datorită calculelor de SPMT, care au descoperit acest mare secret, SoccerProject, avem posibilitatea de a vedea ascunse cunoștințele cu un instrument util: SPMT.
(vezi toate info pe www.spmt.sohosted.com)
Calitatea ascunsa nu poate fi instruita, nu poate fi văzuta fără SPMT, și are o influență directă asupra globale de evaluare egale cu cele două headskills.
Care este utilizarea acestei calitati ascunse atunci?
Ei bine, asa cum sunt calitatile principale , o bună calitate ascunsa poate fi un semn că acest jucător va avea creștere foarte bună, pentru că cei mai buni jucători din SP cu calitatile principale ridicate au si un grad ridicat de calitate ascunsa ... Dar acest lucru nu este garantat.

Ce-o fi calitatile principale?
Atunci când vă veți uita la vedere de ansamblu detaliată a jucatorului. (de exemplu,la portar sunt Reflex si joc de picior) Aceste abilitati sunt foarte importante, deoarece ele vor conta dublu.
Un calitatile normale vor influența calitatea globala astfel:
calitatile normale 15% = 1% la nivel de calitate globala
o calitate principala (la fel ca calitatea ascunsa) va influența astfel:
15% calitate principala = 2% la nivel de calitate globala
(sau 7,5% calitate principala = 1% la nivel de calitate globala)

Deci, veti vedea, dacă veți atrena jucatori dvs. calitatile principale vor crește de două ori la fel de repede!
Dacă aveți un jucator cu foarte bune calitati principale , puteți vedea aceasta ca un jucator cu 4 foarte bune aptitudini!
De aceea poate spune: Pretul unuijucator de tineret crește cu calitatile principale ...

Acum ma uit la jucatorul in vedere de ansamblu ... care sunt cele 5 numere din dreptul lui "forma"?
Acestea sunt performantele sale din ultimele 5 meciuri in care el a jucat. De aceea, noi jucatori nu afișăm numerele de acolo.
De performanță a unui jucator va influența linia rating, iar linia de rating influenta rezultatul unui meci.
Deci, cu cât este mai mare de performanțele dvs. de jucători sunt, în cea mai mare sansa de a câștiga meciul.

Nu galbene și roșii, atunci când cartonasele rămân noul sezon ?
În liga: Nu, toate cartonasele se reseteaza.
În SoccerProject CUP: Da, toate suspendările rămân în continuare.

Cum pot să creasca un jucator in experienta?
16 meciuri amicale pentru 1% experiența
8 meciuri cupă amicala pentru de 1% experienta
4 meciuri de campionat si cupa pentru 1% pentru experienta

=> 15% experiența = 1% la nivel global de rating

Ce inseamna influenta calitatii globale la jucator?
Aptitudinile normale au o influență destul de mica pt calitata globala. Aceste abilități sunt:
-- Moral
-- Experiența
-- 7 aptitudini normale(din care rezistenta, viteza, control, și în următorele 4 din prezentarea generala)
==> 15% din aceste abilități reprezintă 1% rating la nivel global.
2 aptitudini principale (abilitățile boldate in prezentarea generala) au dublu de influeneiă normale. Pentru fiecare 7,5% ca creste cu 1% la calitatea globala.
Țineți minte că cele 7 aptitdini normale poate fi maxate la un procent mai mic de 100%. Acest lucru nu conteaza pentru morale, experiență si conditie, care poate fi de 100% la max.

Competențele de care nu influențează calitate aglobala:
-- Conditia
-- Agresiune

Acum, ce este atât de special despre jucatorii de la centru de tineret?
Juniori de la un centru de tineret cu un coordonator de 100% au o foarte bună șansă de a ajunge la un înalt nivel global de rating. Desigur, aceasta nu este o certitudine, dar cu experienta managerilor de tineret spune că fiecare jucător ajunge la 75%, cu experiență. Deși, în teorie ar fi un jucator 62% în cel mai rău caz.

Ce face GR, BP, HS și MS spui?
GR = Global Rating
BP = cea mai bună performanță
HS = caliatte ascunsa
MS = calitati principale

Este mai bine să aibă o agresivitate mica sau mare ? Si nu au o influență a performanței la un jucator?
Agresivitatea nu are nici o influență. Ea are doar o influență asupra numărului de cartonaselor pe acre el le primeste. Desigur, chiar foarte agresiv, un jucator poate fi ținut sub limita, atunci când vă decideți să alegeți o agresiune scăzut pentru echipa ta. Deci este important să aruncăm o privire la strictetea de arbitru. Dacă doriți să joace agresiv, e mai bine pentru jucătorii au scăzut cu o agresiune.

Stadionul

Care panouri de publicitate sunt cele mai bune?

Orice om are o opinie proprie despre acest lucru, dar este deja destul de profitabilă, dacă acceptă doar panouri pentru mai puțin de 10 de zile. În acest fel, nu trebuie să așteptați pentru o lungă perioadă de timp la locul nou consiliu. Valoarea și durata de placi de modificări în fiecare zi, deci, dacă nu sunt oferte bune, trebuie doar să așteptați și să aruncați o privire în fiecare zi. Apropo, durata de panouri publicitare este real-time, 5 zile 5 zile

Care prețul biletului pe care ar trebui să oferim?

Totul depinde de capacitatea dumneavoastră de stadion, fan satisfacție,rang, de clasare a adversarului, condițiile meteorologice, de tipul de joc (liga sp, cupa sp, amical, cupa amicala) și, nu în ultimul rând de baza fanilor
Cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să începeți cu un preț de aproximativ 10-12 și apoi puteți vedea dacă trebuie să-în scădere de preț. Uita-te la Echipa-> economie-> de contabilitate pentru a vedea care este cel mai lucrativ preț.

Cum pot pune mai multe panouri de publicitate în același timp?

Prin creșterea capacității dvs. de stadion. Puteți plasa 1 panou suplimentar pt fiecare 1,000 de locuri pe care le construim, dacă vă este mai mică decât capacitatea de 10,000. Peste 10,000, puteți plasa 1 panou suplimentar pentru 2,000 de locuri.

Jocuri

Pot pierde la masa verde ?

Nu, nu poti. Doar atunci cand nu aveti destu jucatori (mai puțin de 7) sau atunci când starea gazonului este scăzut ( la 20% sau mai mic).

Care este cea mai bună formatie?

Acest lucru depinde de jucători pe care ii aveti la dispoziție. Cu 2 CM excelenti si unu bun ca rezervă, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este de a juca cu 4 mijlocasi.

Jucatorii mei iau prea multe cartonase , de ec ??

Preponderent, motivul este evident. Aruncati o privire la stricteta arbitrului, înainte de fiecare meci. Adăugați agresivitatea in functie de stricteta aritrului. În cazul în care suma este mai mare de 100%, probabil că va obține mai multe cartonase. Dacă acesta nu este un motiv, să aruncați o privire la jucători. Sunt mari sanse ca ei sa aibe agresivitate mare.
Soluția: joaca mai puțin agresive.

Cupe amicale si amicale
Bine, am organizat o cupa si a invitat de jucatori. Ce urmeaza?

Nimic! SoccerProject va face totu, dacă sunt suficienti jucători care au acceptat invitatia

In ce divizie voi promova / retrograda ?

Puteți sa calculati:

> Retrogradare:
N ° 13 și 14 a (divizia actuala * 3) - 2, de exemplu: C.3 -> D7
N ° 12 și 15, (divizia actuala * 3) - 1, de exemplu: C.3 -> D8
N ° 11 și 16 a (divizia actuala * 3) , de exemplu: C.3 -> D9

> Promovare:
N ° 1 și 2 la (actual divizie) / 3 și rotunjire la limita superioara chiar daca virgula este sub 0,50.
Exemplu: C.4-> B2

Ce inseamna culorile din clasament?

Echipele care sunt verzi, la sfârșitul sezonului vor ajunge la o divizie mai mare.
Urmatorele 8 echipe sunt in alb, acestea rămâne în aceeași divizie pentru următorul sezon.
Mai mic de 6 echipe sunt in rosu, te vor degrada într-o divizie inferioară.

Instruire

Abilitățile jucatorilor mei sunt in scadere scădere, uneori crește, este normal?

Da, este. Daca nu va fi antrenat el va scade , atunci când aceasta se întâmplă tocmai l-ați atrenat acesta va crește din nou.

Pe pagina de rating jucator (Team-> Playere-> Evaluari), ceea ce este legenda?
Alb = această calitate nu este instruit
Verde = această calitate este instruit și nu maxata
Red = această caliatte este maxata

Financiar (totul cu privire la bani)

Ce inseamna "K" și "M" stand pentru?

"K" este de 1,000 și "M" pentru milioane de euro.

Cât de multe datorii sunt permise a fi? Ce se întâmplă în continuare?

Poți ai - 2M în roșu. Dacă acest lucru durează mai mult de o săptămână, echipa dvs. va fi eliminata. Asa ca nu faceti acest lucru se intample!

Cum pot câștiga mai mulți bani?

Verificați fiecare zi, dacă există panouri de publicitate avantajoase. Deci, grija de a crește capacitatea dvs. la stadion. Dacă aveți fani multi , construiti unele în plus.
Puteți, de asemenea, să încercați să câștigați niște bani din cumpărare și vânzare de jucatori. Dar dacă sunteți îngrijorat de rezultatele echipei, nu cumpărati și nici nu vindeti mai mult pe un termen scurt, deoarece cu un scăzut teamspirit este dificil de a castiga.
Daca echipa urca, veți obține mai multe panouri de publicitate de valoare, mai multe venituri de televiziune, etc Prin urmare, pe termen lung, mergând până ar putea fi un mijloc excelent de a câștiga mai mulți bani.

Este avantajos pentru a împrumuta?

Fiți atenți, s-ar putea fi un avantaj, dacă aveți cu adevărat nevoie de un jucător, dar va trebui să cedeze un procent din bugetul dvs. pentru o perioadă aleasă. Deci, dacă ați avea dificultăți cu veniturile dvs., este mai bine să nu împrumutati.

Transferuri și piata de transferuri

Am pus un jucator prea puțin bani pe lista și nu există deja o ofertă, ceea ce ar trebui să fac?

Nimic, dar pentru sperînd puteți încă da un pret rezonabil pentru el. Înainte de timp, să fie atenți și să număr de zerouri înainte clic pe OK

Extra

Ce este SPFA si SPMT?

SPFA = SoccerProject Football Association
Managerii de sprijin financiar care SP, devenit, pentru o anumită perioadă de timp, un membru al SPFA și să obțină unele caracteristici în plus. Prin sustinerea SP, o echipa nu va juca mai bine, deci nu-SPFA-membri nu vor fi dezavantajate.
Unele caracteristici în plus:
1. Bannere
2. Statistici
3. Organismul de prietenos cu cupe mai mult de 4 echipe
4. Porecle
5. Un număr de SPFA-si trofee
6. Vacante
7. E-rapoartele de meci
8. Favorite
9. Puteți participa la mai multe cupe prietenos
10. Implicit tactice setările
11. Jersey numere
12. Anunțuri de presă
13. Carte de oaspeti

SPMT = SoccerProject instrument de administrare
Intenția de acest instrument, este să ușureze munca ta ca manager. Acest instrument va salva statisticile din echipa dumneavoastră de fiecare dată când faceți Log on. După un timp, le puteți obține o buna vedere asupra evolutiei dvs. de jucatori, poti calcula ideal contract, a evalua capacitatea stadionului, calcula aptitudini ascunse…
Puteți descărca de aici:
http://www.spmt.sohosted.com/index.php

Ce trebuie sa fac daca sunt banat ? Pot să contest ? Pot primi echipa mea inapoi?

Cel mai bun lucru de facut daca sunteti banat, este de a raspunde la e-mail pe care le-ați pprimit de la serifi . În cazul în care nu ați primit un e-mail, puteti trimite la sheriffs@soccerproject.com Atenție: este posibil, cineva sa fi încercat să va hackuiasca contu . În acest caz, stai 5-10 minute, apoi, să încercați din nou pentru a intra.Dacă sunteți în continuare interzis, puteti trimite un e-mail.

Pot vedea prognoza meteo?

Nu, nu există un agent pentru acest lucru. Cu alte cuvinte, SP nu a luat o prognoza meteo.
Kosmin
Kosmin
Presedinte FRSP
Presedinte FRSP

masculin
Numarul mesajelor : 96
Varsta : 38
Localizare : Braila
Echipa in SoccerProject : Dinamo Red Dogs
User in SoccerProject : Kosmin
Data de inscriere : 13/03/2008

https://frsp.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum